Promocja dobrych praktyk ekologicznej działalności rolniczej oraz poszukiwanie rynków zbytu
Dostęp do rynku
,
Działania informacyjne i promocyjne
,
Ekologia
,
Krótkie łąńcuchy dostaw i rynki lokalne
,
Rozwój rynku
,
Współpraca międzyterytorialna / transnarodowa
,
Współpraca
,
Żywność regionalna
,
Żywność i napoje
Operacja obejmowała organizację wyjazdu studyjnego na teren województwa dolnośląskiego. Wyjazd studyjny obejmował wizyty w ekologicznych gospodarstwach oraz w czeskim przedsiębiorstwie zajmującym się przetwórstwem żywności ekologicznej. Założeniem wyjazdu była wymiana wiedzy, doświadczenia pomiędzy wizytowanymi gospodarstwami, a uczestnikami wyjazdu. Ważnym celem operacji było poszukiwanie rynku zbytu dla surowca ekologicznego oraz weryfikowanie preferencji konsumentów i zapotrzebowania rynku na eko-produkty.