Wpływ Produktów Lokalnych na rozwój turystyki
Aktywizacja społeczna
,
Działania informacyjne i promocyjne
,
Dziedzictwo kulturowe, kulinarne
,
Żywność regionalna
,
Żywność i napoje
,
Zaangażowanie zainteresowanych stron
,
Współpraca
,
Turystyka
Projekt polegał na stworzeniu podstaw do budowy Centrum Produktu Lokalnego w postaci opracowania strategii Centrum Produktu Lokalnego. Składał się z następujących elementów: warsztaty, wyjazd studyjny, film promocyjny, stoiska wystawiennicze, analiza ekspercka. W efekcie realizacji operacji uczestnicy zdobyli umiejętności promocji i sprzedaży produktów lokalnych rękodzielników, przetwórców, producentów i osób zajmujących się turystyką, a także uzyskali wiedzę i umiejętności pozwalające na prowadzenie Centrum Produktu Lokalnego, w tym powielanie dobrych praktyk nabytych podczas wyjazdów studyjnych. Dodatkowo poszerzyli wiedzę i umiejętności do prowadzenia warsztatów, organizacji wizyt, tworzenia produktów turystycznych i szeroko pojętej promocji obszarów wiejskich i atrakcji turystycznych regionu.